Persoane interesate

duminică, 5 septembrie 2010

TESTAMENT SCRIS DE MARESALUL ION ANTONESCU

“Pagina 1
Testament
Las sotiei mele care s-a devotat atata si a muncit ca o martira zi de zi pentru…….alti…fara o alta retributie decat truda, suferinta pt. infranta tara si sacrificiul de sine, toata averea mobiliara si imobiliara
Pagina 2
de care dispun …instituita intr.-o singura mostenitaoare legatara universala.
In cazul cand mama mea ar intelege sa-si valorifice vreun drept o rog sa se inteleaga cu sotia mea iar pe sotia mea o rog sa aiba grija dand mamei mele tot timpul cat va trai mijloacele de existente…..fiind….mea de pensie
Pagina 3
inaintata Tribunalului.
Daca nu va respecta aceasta dorinta…rog..sa nu-i dea decat o pensie alimentara…
Cu toata viata modesta pe care a dus-o intotdeauna iar daca se va socoti ca am depasit prin alianta dreptul de testatara…si dreptul de mostenire legitima al sotiei mele in conformitate
Pagina 4
cu legea sa se respecte dreptul de dispozitie asupra…….pe care inteleg sa o las sotiei mele.
Ml Ion Antonescu
Acesta este testamentul meu scris in intregime pe patru pagini de mine si subscris conform legii si Codului Civil privind testamentele olografe.
Ml Ion Antonescu
23 august 1944″

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu